Gammal

Sitter här och funderar på vad folk tänker om att jag kommenterar i unga tjejers bloggar......."gamla" kvinnan, sitta och hålla på med sådant.....Ja, jag vet inte, det är bara sådana funderingar jag kan få ibland. Men man blir aldrig gammal inuti. Det är något som jag kan bli väldigt förundrad över, när man var ung så trodde man att man skulle bli väldigt vuxen och annorlunda på något sätt när man är i 40- årsåldern men det är ju inte så..........Herregud, jag är ju fortfarande den där osäkra tonåringen inuti..........Ja, man är vuxen och måste ta vuxna beslut utåt men inuti.....Jag tror faktiskt aldrig att man blir riktigt vuxen..........Jag lockas väldigt mycket av ungdomslivet. Inte så att jag vill leva det själv för det orkar jag inte, är inte intresserad av festande mm. Men jag vill finnas där och ta del av det... Så jag hoppas att ingen tror att jag är "tantsjuk" för det är jag inte ;).
Idag var det verkligen inget kul väder här i söder....Regn och rusk för hela slanten...BLÄ.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Tycker att det är trist att vi är så åldersfixerade. Det är väl roligt att läsa männsikors bloggar i alla åldrar eller hur? Man är ju intresserad av hur andra lever och tänker, ja det är ju i alla fall därför som jag läser andras bloggar:) Ville bara säga att jag inte tycker att det är fel!

Postat av: A

Ja visst är det trist....Jag tycker också det är kul att läsa hur andra lever och tänker oavsett ålder. Men jag undrar hur andra tänker. Ja nu vet jag ju hur du tänker.

2007-04-09 @ 11:21:25
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: Zetareh

Jag tror att många uppskattar tankar och råd från någon äldre, någon som har fått erfara lite mer. Framför allt är det roligt med blandade åldersgrupper. Tant blir du inte förens du blivit gammal. ;D

2007-04-20 @ 11:23:47
URL: http://zetareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback