hemma igen

Nu är jag äntligen hemma igen och har precis ätit en paj med skinka och paprika...Skönt och gott. Det fina vädret som jag skrev om i morse försvann ju längre ner i skåne vi kom och det har mest varit kallt och blåsigt....Det t.o.m. regnade när vi skulle bege oss hemåt. Jag har frusuít ändan av mig idag. Men det verkar som om det fina vädret blev kvar här i mittskåne för när vi satt på tåget på väg hem så blev himlen blåare och blåare och till sist såg vi solen.....Skulle kanske stannat hemma....Men nä, jag har haft en trevlig dag hos mamsen och syrran kom också över ( bor granne med mamma) med sina barn och minstingen där är 2 år och ett riktigt litet charmtroll.....
Det är i alla fall skönt att vara hemma igen och att jag fått upp värmen i kroppen igen.

Just nu har jag grötigare hjärna än vanligt och vet inte alls vad jag ska skriva om här....Tycker mest det blir en massa tråk om jag bara skriver om mitt liv hela tiden..........Men, men, det beror nog på för mycket stress den sista veckan skulle jag tro. Hoppas det blir bättre igen för antalet läsare minskar och det är faktiskt rätt kul att folk läser det man skriver, det ska jag inte sticka under stol med;). Vi får väl se hur det blir..........

Nu är det dags att läsa igenom dagens dos av bloggar i alla fall. Ha det så bra....

Kommentarer
Postat av: Mija

"Dagens dos av bloggar", den var bra... Det är den jag går igenom nu, för andra gången idag... det blir som ett gift.. Hadegött

Postat av: Elisabeth

Visst är det lite så! En del människor verkar ha hur intressanta liv som helst - och skriver om det! En annan känner bara vardagstråk - och undrar verkligen om någon kan vara intresserad av det? Jag tycker om att läsa din blogg - för du blandar vardagens små detaljer med annat som är viktigt här i världen: mode, skratt , djuptänk etc etc... En bra blogg, helt enkelt!

2007-04-29 @ 00:51:50
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: A

Mija: Ja visst blir det...

Elisabeth: Tack...visst är det så att vissa verkar vara med om allt.

2007-04-29 @ 08:52:50
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback