jaha

Sådärja...då var middagen avklarad, pyttipanna med gräddsås*mums*, snart dags för en kopp kaffe. Sen är det bara att längta tills det är dags att ta fram godisskålen ;)

Det blev verkligen en slö dag.....har inte gjort ett dugg*skönt*. Ja, visserligen lagade jag mat men hur svårt är det att sätta in pytten i ugnen? Undanplockningen var också snabbt avklarad. så nu är det slött igen.
Undrar om det är något bra på tv idag? Har inte tittat i tidningen än, får väl se sen.....

I morgon ska pojkarna vara ensamma hemma hela dagen....Undrar hur det kommer att gå??? Jaja, jag tror faktiskt att de klarar mer än man ibland tror. Problemet är bara att det är mig de ringer till när de vill något eller när de bråkar:/ och i morgon jobbar jag och vill göra det i lugn och ro.....Nåväl, de ska få pengar och sen kan de gå till pizzerian och äta....tror de tycker det ska bli kul. Det blir en klar fördel för mig....Det betyder nämligen att jag slipper ställa mig och laga mat när jag kommer hem.

take care.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback