Knäppt...

Satt och läste SDS och hittade detta: http://sydsvenskan.se/ekonomi/article234509.ece
Det är tydligen inte helt riskfritt att blogga anonymt heller.......Fattar bara inte hur i hälsingland de fick tag i sambons bloggadress.....Helt otroligt!!!
Det borde inte vara lagligt för ett företag att basera sina anställningar på sådant......Vad är det för konstiga företagare????
Hoppas att inte jag behöver söka nytt jobb....Hualigen om de läste min blogg...med all depp;). Jag hade ju defenitivt inte blivit anställd i så fall. Tur man är anställd.

Kommentarer
Postat av: KvinnaFruMamma

Man är tyvärr aldrig helt anonym, det går tydligen att få fram det mesta om man bara vet var man ska leta. Det är därför jag försöker att undvika att skriva namn på familjen, vänner och jobbet. Vet att jag inte är helt anonym men det gör det lite svårare.

Löjligt av företaget att inte ge honom jobbet på grund av vad hans sambo har skrivit i sin blogg.
Vad vet företaget om de håller på att dela på sig, vill pendla eller vad de har för planer. Det är bara att gå till sig själv. Jag skulle absolut inte vilja flytta men finns det inget annat att välja på, så har vi inte mycket att välja på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback