Ledsen...

Usch....Idag känner jag mig så ledsen, uppgiven och emellanåt arg. Har ingen anledning att känna så och jag avskyr att ha denna känslan........Det kommer över mig ibland och det är verkligen jobbigt när det inte finns någon konkret anledning för man kan ju inte göra något åt saken.
Kände innan att jag lät det gå ut över sonen.....Fräste och var irriterad, fast jag egentligen inte behövde vara det. Måste komma ihåg att prata med honom i kväll. Be om ursäkt.......
Känns så oerhört olustigt att gå till jobb idag...........Vill bara sitta här och tycka synd om mig själv. Men samtidigt är det bra, jag behöver ju komma ut bland folk och tänka på annat......Så förhoppningsvis känns det bättre i kväll. Fint väder är det i alla fall, så kanske piggnar jag till av cykelturen :).
Ville bara gnälla lite och tycka lite synd om mig själv.....
Ha en bra dag.

image121

Kommentarer
Postat av: Mija

Det ÄR synd om dig! *kramar om*
Man FÅR vara hängig och deppig ibland....

Postat av: A

Tack. Du är så söt.........

2007-04-25 @ 23:10:23
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Åh, vad skönt att höra att man inte är den enda mamman som låter sin vrede gå ut över sina solar! Puh! Tack för det!
Depp-dagar? Ibland behöver man dem! Få tycka lite synd om sig själv! En sund tanke i en sund kropp (?) brukar jag tänka! För hur skulle vi se ut om vi bara gick omkring och tyckte livet var solsken jämt! Solbrända skulle vi bli!!
Kram

2007-04-26 @ 23:20:41
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: A

Elisabeth: Ja, jag tror det är rätt sunt att vara lite depp ibland, för att känna ordentligt de dagar som är bra....

2007-04-27 @ 06:06:55
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback