Lördag

Sol och kaffe såhär på morgonen, det är livet...

Idag blir det nog till att fixa och dona i trädgården....och sen sitta och njuta i solen lite grann, måste ju få lite färg.....framförallt på de bleka benen. Vill ju kunna ha kjol utan att blända folk;). Får väl se om man kan sätta pojkarna i arbete också, få ut dom i friska luften, bort från datorn....Igår var det datorförbud så jag har lovat äldsta sonen en stund idag, men det får bli i kväll det....

Jag är så arg nu att när jag börjar tänka på det så skakar jag av frustration och ilska.......Ja, det gäller mobbingen av dottern. Nu har det gått för långt. Hon vill inte gå till skolan på måndag.....Ska det behöva vara så här, på gymnasiet???? Så på måndag är det jag som ringer skolan och säger åt dem att göra något åt problemet. Jag kommer att ge dem ett par dagar och sen polisanmäler jag tjejerna som driver kampanjen.....Även om det inte leder någon vart med anmälan så gör jag en markering.....MAN GÖR INTE SÅ......

Dottern har varit med om en mycket traumatisk sak och mår väldigt dåligt redan innan så inte mår hon direkt bättre av detta som pågår nu......Vi kämpar som djur för att få henne att må bra och så kommer dessa små tjejer och saboterar allt.....FY F*N säger jag..........

Usch........Jag tycker det hela är så jobbigt att just nu när jag skriver detta så skakar mina händer så jag knappt träffar rätt på tangentbordet........Detta beror mycket på att jag är fruktansvärt konflikträdd och tänker på hur det ska bli när jag dragit igång allt.
Men jag gör ALLT FÖR MINA BARN....så då får jag väl skaka då, för hjälpa det ska jag.....

Kommentarer
Postat av: Anna

mobbing är det jävligaste! om man inte enns är intressarad av en person, ska man ge fan i att sabotera dens liv. min bror har gått igenom mobbing i skolan i flera år och han är bara 12 år nu, enda sen han var barn har han blivit pissad på. ungar kastade sten, slog honom i magen och tryckte ner hans ansikte i marken. vet inte hur många gånger jagh sett hans tårar, ett litet litet barn. allt detta pga hans sjukdom och det gör ont i mig. inte gör det enklare för honom när han redan aft det jobbigt med vänner, skolbyten, självförtroende. han var ju nära att dö och det pga sjukdomen han fick av en skallskada ( epilepsi) jag rädda honom i sista sekund och bara det gör ont, men sen att se små barn inte acceptera honom gör ennu ondare. även om det inte syns, så kan dom inte acceptera det som är annorlunda.... nej NÄVEN i bordet, så får det fan inte vara, ungar ska ge fan i att gå på varandra, ingen mobbing!!

Postat av: A

Tack för att du delar med dig av din historia. Fy vad sorgligt det är....Nej, mobbing är helt oacceptabelt

2007-04-15 @ 08:41:26
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback