Regn

Fy bubblan....Det regnar idag och det är kallt inne i huset...........Inte trevligt alls. Det ser visserligen ut som om det ska klarna upp men det vet man ju inte, kan vara tillfälligt.
Idag är det jobbdag och jag har ingen som helst lust......Vill mest bara sitta hemma och trycka. Måste försöka röja undan i huset också inför mamsens besök i morgon ;) Tur att här inte är så mycket att röja denna gången.......Det lär gå fort.

Nu vill jag att något kul ska hända i mitt liv!!!!
Tänk att få vinna en massa pengar......Kunna köpa moppe till sonen........årskort på matcher till dottern och maken...massa nya kläder till mig och en dyr fin skateboard till yngste sonen.........Det hade varit så skönt att kunna unna familjen något.........

Men livet är som livet är....Kanske, kanske hittar vi en bättre begagnad moppe till killen...han sitter och studerar annonser på blocket varje dag den sötingen.......Lite läskigt är det allt att min lilla pojke faktiskt får lov att köra moped....vart tar åren vägen???

Fler saker jag skulle vilja unna mig själv är; massage(helst varje dag), fotvård, ansiktsbehandling & manikyr.
Mmmm så skönt det skulle vara.......

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Trist med regn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback