Summering....

Ja...Det har varit en ganska bra dag. Jobbat mina timmar och det blev riktigt varmt väder idag också.....Termometern visade på över 20 grader i skuggan på eftermiddagen......Mmmmm, hoppas det fortsätter så.
Nu är det snart dags att sova.....Måste lära mig att lägga mig tidigare på kvällen, i morse var jag verkligen halvdöd....Inte lätt att stiga upp fem på morgonen om man lägger sig efter tolv varje kväll......

Att göra i morgon:
      *Sonen till tandis på förmiddagen
                                        *Jobba och spela bandy:)
                                        *Handla mat
                                        *Lugn kväll

Ha en skön kväll/natt..........

image118

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag skulle behöva lära mig samma sak! Förstår inte varför det ska vara så svårt att komma isäng?? Sov så gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback