yes.....

image134



Löning idag....I like...Ska iväg med kära dottern och shoppa idag. Det ska bli väldigt trevligt,med obligatorisk fika såklart.
Vädret är mycket vackert idag med och det passar ju utmärkt när man ska strosa på stan. Hoppas bara mina ben orkar idag...Alltid när jag tar mig ett par timmar på stan blir jag helt slutkörd i benen och ibland känner jag inte för att shoppa...men idag vill jag och får väl offra benen ;/
Ska bli skönt att få killarna klippta också idag...Deras hår växer som ogräs och ser ut som pälsmössor på deras huvuden...Det är bara två månader sen sist ju........

Alltså.....Vår hund ligger just nu här under bordet och sover.....Världens konstigaste ljud kommer från henne :O Hennes mage knorrar jätteknepigt och så snarkar hon fram superroliga ljud......Helt sanslöst :D

Snart dags att få upp ett par supertrötta pågar.....De har också så svårt att komma i säng på kvällen och framförallt stora gossen som har svårt att somna. Ofta kan han tydligen ligga vaken till två- tre på natten.....Lite trist är det att försöka få upp dem....Men, men....

Ha en riktigt skön dag nu alla.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback