blä......

Fattar inte att jag kan vara så in i he*vete dum i huvudet.........Har just tryckt i mig två stora tallrikar glass och ni anar inte så illa jag mår nu. Jag är på gränsen till att kräkas :( Hade jag inte hatat att kräkas så mycket hade jag gått på dass och stuckit fingrarna i halsen, men det går ju inte........Det känns ju nästan som om jag ska svimma......Sååå fruktansvärt obehagligt. Dumma, dumma jag......
image754

Och trött är jag med......Kan knappt hålla ögonen öppna ju. Men nu måste jag sitta uppe en stund till och låta magen lugna ner sig för om jag lägger mig ner nu så kommer det definitivt upp..............Snart A får du lägga dig.....

image755

Godnatt alla goa............sov gott

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Hoppas att det gick över... Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback