god morgon....

image748



Idag är det så dags att jobba igen.....Trodde att det skulle vara fint väder, men än så länge är det grått och trist......Får väl se hur det blir senare. Ville ju göra någon kul utflykt idag ju......Jaja, det är som det är:)

Hoppas att alla förstod att föregående inlägg var till hälften ett skämt.......Ja, pengarna hade räddat "livet" på mig, men självklart förstår man ju att folk inte lånar ut pengar till vilt främmande människor ;) Men tack ändå till er som skulle vilja göra det om ni haft pengarna:) Gulle er:)
image751


Ja, nu är ruljansen igång med barnen och skolan......Fy vad tidigt man måste gå upp nu igen då......Ja, jag är en sådan mamma som stiger upp och ser till att de kommer upp på morgonen, trots att de är så stora.....Dottern tyckte att det kändes bra i nya skolan, så det ska nog gå bra.....Enda nackdelen är väl att denna ständigt trötta madam nu måste gå upp en hel timme tidigare än innan:) Tack till er som undrat hur det gick för henne.....

image749


Nä minsann......Nu måste jag göra mig i ordning om jag ska komma i tid till jobbet:) Jag återkommer senare i dag:)

image750

Hej så länge.....

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

God morgon, hoppas din dag blir underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback