ingen rast, ingen ro.....

image769<-------------- Detta är jag:)


Jag tror ärligt talat att jag håller på att stressa ihjäl mig.......Är det inte något hemma så nog sjutton är det något på jobb. Idag känner jag mig så stressad att jag snart börjar gråta.......Känner hur tårarna ligger på lut där inne bakom ögonen:) Båda gossarna skulle idag på utflykter....Den ena på övernattning så det var bara till att fixa alla turer runt det i morse.......Sen var jag tvungen att cykla till en affär ganska långt borta för att fixa lite.....Tog idag hårt på benen som nu är svaga igen....Kommer till jobb så måste jag än en gång ge mig iväg på cykeln för att fixa något. Och nu känner jag bara.......Hur ska jag hinna med allt annat jag måste fixa idag??? Blörk, vilket tråkigt inlägg detta blev då...Men solen skiner i alla fall:) Dock är det bara runt femton grader med kalla vindar.....Men ändock sol....

image770


image771


Jag tror att jag ska försöka se positivt på det här med stress........Se bilden nedan och begrunda ;)

image772

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vad tråkigt att du har så mycket jobbigt i ditt liv nu..stress är en plåga! Kan du verkligen inte få hjälp någonstans??? KRAM!

Postat av: Camilliondollar Baby

Men gumman, ta det lungt! Kram

2007-08-28 @ 21:56:09
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback