jahaja.....

image775


Jag sa ju häromdagen att mitt liv är oerhört stressigt och idag är ju inget undantag:) Ska jobba idag och såklart skulle jag till att ringa frisören för att beställa tid till grabbarna just idag......Frisören är världens gulligaste och klämde in dem idag. Men det innebär att jag försökt få tag i skolan för att meddela pojkarna att köra så fort som möjligt till mig på jobb efter skolan......Och det var inte lätt må jag säga;) Nåja, till sist fick jag tag i en lärare som ska meddela dem. Det andra dilemmat är ju att de vägrar gå själv till frissan men som tur är så fick vi en tid så jag kan springa från jobb en timme.......Och frissan ligger bara ett par meter från jobb. Hoppas nu bara att killarna inte blir sura för att jag grusar deras egna planer:) Det är ju ursvårt att få frisörtid här och de ser ju inte kloka ut i håret......Ja det var mitt stress idag det.........Hoppas förresten att alla mår väl:) Jag återkommer senare när jag har mer tid :)

image776

See ya......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback