just det ja.....

Jag har gått ner åtta kilo under sommaren.........Duktigt va?

 image782

Det konstiga är bara att jag fortfarande känner mig "tjock". Tycker det är trist att känna så men samtidigt så är jag såklart glad över att jag klarar det:)

 image783

Fast nu har jag visst fastnat mellan två klädstorlekar......Behövde nya byxor och gav mig iväg häromdagen för att inhandla ett par. Men storlek 36 var för små och storlek 38 för stora.......Fick ju ta de stora men jag blir såå trött på att alltid få ha konstiga kläder på mig.....Jag är smal men tydligen inte tillräckligt enligt de som skapar kläderna...Mina lår är inte i proportion med midjan och höfterna. Jag har nästan inga höfter så byxor är alltid för stora där om jag vill att de ska passa i låren. Ja, vilka vardagsproblem man har;)

Fy bubblan förresten vad det regnar här nu........Det bara skvalar massor.

image784

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vad duktig du är! Mitt mål är att gå ner 10 kg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback