på tillfälligt besök :)

Tittar in en lite snabbis........Känns helt otroligt att komma in här och upptäcka att jag har så gott som lika många besök här inne varje dag....Trots att jag inte skriver. Hur stort är inte det då??? Och alla goa kommentarer jag fått då.....De ska vi inte tala om.....Blir alldeles rörd ju. Gulliga ni är. Jag saknar er massor.

image730


I övrigt är väl inte semestern någon höjdare.......Träkigt väder mest hela tiden......Och inte för mycket att göra. Men, men, det är ju ändå riktigt skönt att vara ledig:) Nu kommer det ju också lite finare väder de närmsta dagarna....Om man nu kan tro på meteorologerna........ 

image731


Kanske..............Med lite tur :)

Jag återkommer igen mina vänner............Tyvärr kan jag inte gå in till var och en nu och hälsa så jag gör det här....Massor av kramisar till er:) Vi ses.....

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men du måste väl vara den gulligaste människan på jorden..???? Åh, vad jag saknar dig!
Ska skicka ett STORT TACKKORT ditopp, och tacka för att jag har en vän som dig...
Många många supermånga kramar...

Postat av: solgudinna

Kul att du tittade in. Nu kommer vädret så håll ut.
Jag ska ha en vecka semester nu så då blir det fint.
Kram.

2007-08-03 @ 06:49:38
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: ejmis

Kul att du gjort en visit. Hoppas du får bättre väder framöver. Sköt om dig! Kram!

2007-08-05 @ 11:20:26
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Elisabeth

SOLEN har kommit... hoppas även till dig! Att du njuter nu och tar vara på alla solskensdagar.. för hösteländet nalkas ju...!
Ha det gott..Kram..

2007-08-05 @ 12:06:37
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback