ett år......

image1161


Vad ett år går fort.....plötsligt har det bara gått.
Idag är ingen bra ettårsdag och jag ska inte skriva så mycket om det. Vill bara uppmärksamma det lite grann...... Jag tänkte på det i morse och kände hur jag rös och tårarna var mycket nära.....
Vissa saker ska inte få lov att hända men ändå gör dem det..... Jag tycker  att du har klarat detta jättefint fast det är som det är nu. Hade jag kunnat få det ogjort så hade det varit det första jag hade gjort men tyvärr går det inte. Jag älskar dig massamycket, hoppas du vet det.....Du kommer ur detta stark och lycklig......Jag vet det:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Publicera inte.
Hej. Sitter och funderar på vad som hände dig för ett år sedan?
Hur har du det nu? Hur går tankarna hos dig om allt, ja du vet?
Själv är jag av och till stark, av och till helt uppgiven och tror mig inte ha kraften. Kram

2007-12-02 @ 08:47:01
Postat av: Mija

Svårt att kommentera när man inte har någon bakgrund, men jag skickar över stärkande energikramar till dig iallafall....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback