fredag....

image1367



God morgon mina vänner......
Då var det fredag igen och allvaret börjar för min del =). Eller, jag vet inte riktigt vad man ska kalla det..... Jag ska i alla fall jobba men det har blivit lite ändrade planer. Jag behöver inte vara på jobb förrän fyra i eftermiddag och på söndag kan jag ta ut en semesterdag =). Så det är ju rätt så lugnt.....
Annars är mina planer för dagen inte så många. Måste masa mig iväg till apoteket och fixa någon slags magmedicin..... Blir tokig på min mage ju. Sur som en citron...... Sen ska jag fixa någon slags frisyrtidning för att se om jag hittar någon snygg frilla......Ska ju klippa mig i morgon =). Jag funderar även på att kanske gå och sola idag.... Behöver verkligen lite färg....... Ha en finfin dag =)

Kommentarer
Postat av: babla på

hallo.....n och blåbär! nu är julen snart slut
och snart
kommer det nya året, så nu är det dax att ta fram nyårblåsan och bubbel, så skål på dej och gott nytt år !!! hoppas på många besök på din blogg kul att läsa den, är inne varje dag... ska oxå jobba i helgen men ledig nyår HURRA

2007-12-28 @ 11:25:11
Postat av: A

Skål och massa tack =) Du é så go.... Hoppas du får ett gott nytt år=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback