inge bra...

image1180



Det där insynsskyddet blev skit......eller inte själva det jag sydde för det duger, men hur i hundan ska jag fästa det? Jag tyckte att jag hade en så bra idé......Fästa med dubbelhäftande tejp:) Men tyghelvetet fäster ju inte ordentligt. Jaja, jag får hitta på något men jag hinner inte nu så de som kommer ikväll får väl se skräpet då.....skit samma;) Nu är det i alla fall snart dags att kila till jobb........Ska bara sminka mig också sen är jag fix och färdig.

image1181

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilken snygg layout du har på din blogg & skriver bra gör du oxå.
Fäst tejpen med häftapparaten :)

Postat av: Pia

Hmmmm jag ska ju inte komma med råd eftersom jag inte kan sy en rak söm, men i allafall, en sådan där "vit tråd" som man fäster med en ögla vid varje sid ( som på en cafegardin) en uppe och en nere, man använde alltid sådana innan "mormorsstänger blev populära. Förstår du vad jag menar ;)

2007-12-04 @ 15:10:42
URL: http://zanahoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback