inte färdig...

Nja..... Jag har i alla fall påbörjat huset=). Alla delar är klara och dekoren som skulle på innan det monteras är på plats. Jag orkade bara inte bygga det i kväll..... Bara tanken på smält socker fick mig att vänta...... Gör resten i morgon bitti=).
Hu, vad mycket som ska hinnas med i morgon då.... Tänkte köpa julmaten. Sticker ner till konsum när de öppnar så kanske man slipper en massa trängsel.... Bara de nu inte har slut på massa grejor, brukar vara så med kassa konsum..... Sen ska jag som sagt bygga huset och dekorera....Helst skulle jag vilja hinna med en liten runda på byn med för införskaffande av diverse ting. På eftermiddagen är det så dags för jobb...... Flexar någon timme så jag börjar först tre men sen jobbar jag hela natten.....
Nä, nu får jag väl gå och lägga mig så jag kommer upp 5.30.......Natti, natti.....

image1325

Kommentarer
Postat av: bablapå

god morgon nu är klockan 5,30 och jag sitter nu här igen innan duschen jag är beronde av dessa bloggar måste läsa och kommentera lite på en del hoppas du gillar att jag skriver på din blogg =kommenterar men som sakt så är den alltid småkul men nu hoppar jag in i duschen
*L*

2007-12-21 @ 05:44:28
Postat av: A

Kommentera du hur mycket du vill. Det är bara kul=) Visst blir man beroende.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback