irriterad.....

image1407


Stod precis och skulle göra mig i ordning i håret...... Men va fan..... Ett stort hack baktill på hjässan=O. Syntes inte när jag hade gelé i och rufsade till det men idag ville jag ha det platt. Stört omöjligt ju...... Ett parti har blivit alldeles stubbat så det ser inte klokt ut. Är oerhört ilsken nu och det var såååå nära att jag plockade fram trimmern och skalade av allt håret, men jag tänkte på att jag faktiskt betalat 260 kronor för detta. Får väl stå ut och sen gå dit och klaga på onsdag. Fasikens %%#¤"#!&/%&%)(........




Inte nog med det förresten, när jag stod och speglade nacken så upptäckte jag att färgen inte tagit så bra.... Alldeles grårandig är jag ju..... Ingen bra hårdag må jag säga.

Kommentarer
Postat av: Satu

mmmmm- känne rigen det där.. igår stod jag och kapade av mitt hår själv med sax för jag inte var nöjd...

Postat av: Borthy

Nä du! Jag tror det är kanonsnyggt! Låter som du är lite pms-drabbad bara ;-D Upp med humöret nu bara! kram

2007-12-31 @ 15:43:12
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback