lugn....

image1362


Nu är jag färdig med mina förpliktelser för idag =). Grabbarna blev verkligen supersnygga i sina nya frisyrer... Och jag blev äntligen färdig att beställa tid till mig själv också. Så på lördag morgon blir jag äntligen av med pälsmössan för denna gången =). Jag kan bara inte bestämma mig för om jag ska forma till frisyren som det är nu och spara till långt eller om jag ska ta en fräck kort.... Satt och bläddrade i frisyrtidningar idag och tjo vad många läckra korta frisyrer det finns...... Det lutar mest åt det korta.
Efter frissan följde lillkillen med mig för att handla lite medan stora grabben for till Malmö för att umgås med syrran. Jag fick tag i lite lakan och handdukar så nu klarar vi oss nog ett tag =) Gick en sväng för att kolla rean också men jag tycker inte att det är himla billigt att det är lönt att handla för handlandets skull..... Och det jag behöver finns ju aldrig. Kanske har jag för höga pretentioner, men jag gillar verkligen inte jackor som sitter för trångt och det gör de flesta idag.... Får ju inte plats med tjock tröja under =/. Likadant med stövlar..... Jag betalar inte flera hundra för stövlar som inte är varmfodrade, för då har jag ju ingen nytta av dem. Lika bra att gå i gamla gympadojorna då ju..... Nåväl, köpte i alla fall en riktigt fin mörkgrå långkofta. Men korta ärmar =O. Bild kommer sen. En svart långärmad tee blev det också...med knappar fram. Det var allt.....
Nu blir jag ännu mer komfunderad på det här med storlekar... Minns ni att jag häromdagen köpte en tröja i storlek XL som passade perfekt? Koftan jag köpte idag var storlek XS =O. Hallå....Helknäppt med sådana skillnader.

Just nu är här rätt lugnt och skönt för stora grabben har inte kommit hem än och lillkillen stack till badhuset med en kompis..... Jag sitter här i soffan och ser maken jobba =). Han torkar golven...... Rätt skönt att bara titta på.

Idag har jag börjat hålla igen lite på maten....Kände att jag måste det för min stackars mages skull..... Den vill inte ha mer fett nu. Så ikväll blir det fläskkarré med sallad för min del..... Ska bli gott =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback