morning...

image1315


Torsdag idag.....Fyra dagar kvar nu=O.
 Fy för i hundan vad jag har ont i min mage...... Tror att det är magkatarr....Det känns emellanåt som om jag svalt en citron:/.
Det "suger" i magen något fruktansvärt... I går fick jag jätteont med knip samtidigt som jag blev svimfärdig och alldeles skakig. Fattar inte riktigt vad det är..... Lite läskigt ibland. Jag tror jag vet varför det kommer just nu. Jag har i två veckors tid ätit alldeles för mycket för ofta. Massor av choklad och bröd..... Vet ju sedan tidigare att min mage inte vill veta av sådant....
Ska försöka att "svälta" ut det i helgen så att magen är lite OK till julafton, då jag givetvis vill frossa...... Min konstiga mage mår alltid som bäst när jag nästan inte äter något.... Men vem kan väl leva så i det långa loppet?
Nä..... Nu är det slutklagat för denna gången=). Hoppas att alla som läser här har sovit gott......Det har jag...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Gurka är bra att äta mot sur mage.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback