nyår...

image1400


God morgon
såhär på en nyårsafton...... Jaha, då var årets sista dag här. Ska bli skönt att stiga in i ett nytt år och lämna det gamla skitåret bakom sig..... Det har definitivt inte varit ett bra år....2007. Många skriver i sina bloggar om det gångna året just nu och jag funderar lite på att göra detsamma.... Men jag har svårt för att bestämma mig. Det har ju mest varit skit och elände för min del....... Jag hoppas verkligen att det nya året har något fint och bra i beredskap för mig och min familj..... Vi behöver onekligen det. Kanske skriver jag en liten "årskrönika" senare. Nu när jag inte har så förbenat många läsare här inne så kan jag kanske avslöja vad det var som hände i somras...... Kanske. Ha en fin dag i alla fall mina vänner.....

image1401

Kommentarer
Postat av: sanna panna

hej hopp hamnade här när ja satt o klickade runt bland alla bloggar :)
JAG ska göra nån slags resume ang 2007 men ja måste ladda hårdisken först(hjärnan) hihi
gott slut o gott nytt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback