paus...

Det gick ju ganska bra att cykla idag.... Förutom att hjärtat emellanåt slog (kändes så) i alla takter och otakter som ett hjärta inte ska slå.... Trodde ju nästan att jag skulle dö på kuppen;)
Mötet gick bra men hu vad det drog ut på tiden..... Varade en och en halv timme. Detta möte var alltså ett steg i sonens autismutredning och handlade om hur han är i skolan.
Nu är jag hemma för att käka frukost/lunch;) Var inte direkt sugen på något så jag tog två lussebullar och två chokladbitar..... Nyttigt va?? Givetvis kaffe också.....
Nu måste jag snabbt iväg till jobb.... Ses ikväll......

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Ha en bra dag på jobbet!

Postat av: Elisabeth

Du har så mycket omkring dig, min vän!

Hoppas att utredningen kan ge dig det stöd som du behöver..!
Alla behöver vi all den hjälp, och det stöd som finns att få.. både för vår egen skull, och för våra barns!

Hoppas du får en något lite lugnare dag imorgon..

Varma kramar..alltid!

Ps. Var det inte någon som sa att choklad var nyttigt..?? Jag tror på det iallafall!! Kram igen..

2007-12-11 @ 21:10:40
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback