segt...

image1234



Urk....Idag känns det onekligen segt. Vill gärna krypa ner under täcket igen..... Hela kroppen skriker på mig nu att den inte vill. Svårt att beskriva men när jag rör mig känns det segt som tuggummi eller något.... Slowmotion.... Jaja, jag har aldrig kunnat beskriva särskilt bra i ord:)
Jaha.... Tisdag då. Möte i sonens skola på förmiddagen. Det var ett tag sen nu som jag cyklade så jag undrar hur det kommer att gå.... Innan gick det ju på ren rutin och jag var ju tvungen att cykla varje dag men nu känns det segt vid bara tanken:) Men det går säkert bra idag med.....
Sen är det jobb som gäller för mig resten av dagen och en bit in på kvällen....... See ya...

Kommentarer
Postat av: Gabbi

God Morgon!!
Ha en bra dag!!
Ska ta mig an utmaningen senare!!

Postat av: Saga

känner allt för väl igen dom känslorna... trött...seg... hahah vi har kanske blivit gamla rent ut av??

Kramiz

2007-12-11 @ 07:46:36
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback