skit...

Fy sjutton vad jag blir trött på mina gossar..... Egoistiska så det förslår. Tack så jävla mycket för hjälpen....... Jag ber dem om en enda sak, för att bespara mig viss stress.... Tror ni att jag får hjälp? Nä....Såklart inte. EGO stavas det. Känner inte ens för att köpa julklappar till dem.... Så långt har det gått.. Jag älskar dem men nu vill jag inte mer... De tror att de kan gå genom livet utan att behöva anstränga sig...
Fan vad ledsen jag blev nu........ Tappade rent lusten till allt ju.....

Kommentarer
Postat av: ejmis

Tonåringar??
=(

Postat av: Åsa.S

Jag säger som ejmis; "Tonåringar"... visst är det trist!

2007-12-21 @ 10:21:41
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Satu

samma här. Min 14åring vill einte ens gå till apoteket häromdagen åt mej när vi låg så sjuka för att köpa flytande hostmedicin till sin lillasyster... Han ville hellre vara med sin kompis!

2007-12-21 @ 10:22:39
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback