snart är det jul =)

Photobucket



Nu är allt så gott som färdigt.... Några julklappar finns kvar att slå in , fläsket kokar nu och skinkan ska griljeras senare ikväll........ Nu är det väl meningen att julefriden ska sprida sig över hemmet? Vet inte om den gör det riktigt=/. Var i hundan är julkänslan....... Den kommer väl=) Ikväll när skinkan ska avsmakas..... Då är julen här. Knäppa stora sonen lurar mig lite på julkänslan....... Han har varit hos en kompis idag och när jag ringde honom så ska han tydligen sova där =O. Nämen hallå....... Julaftonsmorgonen som är såå viktig för mig, när de öppnar sina strumppaket...... Jag får väl lära mig att barnen växer och snart är stora..... Han kommer ju hem vid lunchtid i morgon och det är ju egentligen den tiden han brukar vakna så vadå......

Photobucket

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Vet hur det känns!! Här tycker sonen att han kan va hemma i morgon?! "Va fan ska han göra hos farmor å mormor"!?? Hahahah..men han får snällt följa med!!
Ha en fortsatt fin söndagkväll!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback