stör mig...

Jag är en människa som gillar symmetri.... Såväl som att granen ska vara jämn runtom som att håret ska vara likadant på båda sidor..... Så nu stör jag mig något oerhört när jag ska gå in och titta på statistiken för min blogg. För några veckor sen låg jag på blogglistan och fick ett par hundra besökare några dagar, sen blev allt som vanligt igen....En jämn och fin kurva där topparna snart skulle försvinna.... Men så nu sköt den ju i höjden igen. Kan inte hjälpa att denna ojämnhet stör mig;)

Tidigare i kväll fick mina gossar inte spela dator och detta leder oftast till bråk dem emellan eller att stora sonen förföljer mig och gnäller..... Men det var ovanligt tyst innan och jag hittade dem sittandes vid köksbordet..... De hade rotat fram några experiment de fick i julklapp förra året och som bara använts en gång.... De hade jättetrevligt:) Det var en verklig fröjd att se...... Att sen inte lugnet varade är en helt annan historia:)

image1297

Kommentarer
Postat av: Borthy

Vad mysigt det lät med sönernas aktivitet vid köksbordet!
Hmmm... undrar hur man hamnar på listan egentligen? Hur går det till? Hur många besökare har du normalt och vad händer när du hamnar på listan? Jag har ca 60 kroniska läsare varje dag, varken mer eller mindre! Jag är jätteglad för var och en och allra gladast är man ju när det skrivit ett litet hej att de läst, givit sig till känna. Sov gott. kram från Borthy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback