tisdag...

Det tog mig ett par sekunder, när jag skulle skriva rubriken, att luska ut vilken dag det är......Snacka virrig:)
Hur som haver......Go´morron i alla fall...
Jag satt precis och läste 
aftonbladet och där stod om hur himla snabb tomten är för att hinna med alla på hela jorden på julafton........
Släden körs i 5800 kilometer i timmen och han har 34 mikrosekunder på sig att avlämna klappar per person:)
De avslutar med att fråga om man tror på tomten.......
Självklart tror jag på tomten *blink,blink*.....fattas bara annat. Var får jag annars klapparna från?

image1175

Tror du på tomten?

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Absolut, han bor ju i Rovaniemi i Finland!

God morgon, hoppas din dag blir bra!/Kram

Postat av: Christina W

Men hallå.....jag trodde tomten bodde hos mig. Har jag blivit lurad alla dessa år?

2007-12-04 @ 08:49:26
URL: http://metrobloggen.se/godmat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback