trött och mätt...

image1230


Shit vad jag tryckt in choklad......
Magen står i fyra hörn ju;) Dumma, dumma goda present.......
Håller på att bli förkyld. Blir tokig på min vänstra näsborre som är alldeles igenkorkad..... Hur jobbigt som helst ju och så fort jag reser mig upp och rör lite på mig, ja då lossnar det....Jag får väl vandra omkring här hemma resten av kvällen. Förhoppningsvis är det inte så farligt utan det varar bara ett par dagar. Jag tror att jag har det mest effektiva immunförsvar som går att finna..... För jag blir minsann nästintill aldrig sjuk, det bara blir pyttelite och sen försvinner det.... Kan inte säga när jag sist hade feber, minst 10- 15 år sen:).
Fast frågan är ju om det inte hade varit bättre med förkylningar och influensor lite då och då.... Och istället slippa min smärta som vandrar rundor i kroppen och aldrig riktigt försvinner. Det är som ett val mellan pest och kolera;) Fast det är klart.....Jag har ju faktiskt blivit van vid smärtan, eller jag står ut med det..... Förkylningar hatar jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback