väntar...

Nu är jag äntligen snyggt kortklippt igen =) Det blev faktiskt ganska snyggt...... Nu sitter jag med svart färg i håret för det var väldigt rent vad det blev silverglittrande efter klippningen.... Så får jag väl se om jag kan få till det riktigt snyggt.
Sen ska jag gå och handla för mamma och syrran med familj kommer och hälsar på idag =). Jag hade tänkt göra äpplepaj med vaniljsås..... Hur gott som helst. Världens godaste paj är det minsann.... Lägger in recept sen.

image1378



Jodå...... Det duger=)
Kanske visar jag sen om jag kan det utan att visa ansiktet;)

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Mmm..älskar bäppelpaj!!
Om du visar din frilla, så visar jag min!! ;)

Postat av: Åsa.S

Ja, jag vill också se håret!

2007-12-29 @ 11:53:35
URL: http://glansigyta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback