vilken dag...

image1349


Idag har jag inte varit mig själv överhuvudtaget..... Trött in i märgen är jag och armar och ben har varit sekunder från kramp...... Har mest bara sovit hela dagen och när jag inte sovit så har jag ätit=) Har inte haft minsta lust att sitta vid datorn heller och det är definitivt inte likt mig..... Så förlåt om jag inte varit runt och kommenterat hos er idag.... Jag har helt enkelt inte orkat=/.
Jag har precis tittat på en väldigt trevlig film om askungen med Drew Barrymore..... Den var fin=). Nu ska jag ta en runda hos mina favoritbloggerskor men det är inte säkert jag orkar kommentera för jag har verkligen jätteont i underarmarna...... Precis de muskler man använder när man skriver =/. Puss.....

Kommentarer
Postat av: ejmis

Hoppas du snart känner dig piggare. Kram!

Postat av: Anonym

Krya på dig!

2007-12-25 @ 21:58:16
Postat av: anna

hoppas du känner dig bättre imorgon , kram!

2007-12-26 @ 00:14:42
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Ulla

Det var inte roligt att höra att du inte mår riktigt bra. Jag sänder mina varmaste krya på dig tankar till dig.

2007-12-26 @ 10:15:24
URL: http://ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback