vill ha.....

Jag "behöver" verkligen en ny mobil......
Och vad passar då bättre än att tävla om en?
Söta tjejen
Kenzaa lottar just nu ut fyra skypemobiler från "tre"......

image1201


Motiveringen till varför jag ska vinna är:


Jag är trebarnsmor med allt som tillkommer, lägg därtill låginkomsttagare......Då har du en människa som aldrig haft en sprillans mobil:) Självklart kommer barnen alltid först och jag nöjer mig verkligen med begagnat eftersom jag mest har mobilen till att bli nådd på. Jag kan heller inte bestämma mig för om jag ska ha den vid ev. vinst eller om yngsta sonen ska ha den för han är helt utan mobil just nu...... Men jag måste säga att det lutar åt att jag själv skulle ha den..... Tänk, jag som inte ens har en kamera skulle kunna ta foto...... Skulle kunna blogga från mobilen. Jag skulle verkligen behöva unna mig själv något någon gång...... tänker ju alltid i första hand på barnen;). till och med nu när jag skriver detta får jag dåligt samvete mot sonen för att jag själv vill ha den:)
 Please......Låt mig vinna;)


Här hittar du själva tävlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback