förresten



image688

Kram.......

Kommentarer
Postat av: maria

Ha en underbar dag du också!
Läste ditt fina inlägg om att inte tycka om sig själv. Har i flera år kämpat med dålig självkänsla men har på nåt vis de senaste åren " inte orkat" inte tycka om mej själv längre. Tänkt att this is me med bra och mindre bra egenskaper- bara jag kan ändra på mej till dess jag är nöjd med mej själv.Men det har tagit många långa år och mycket bakslag.
Ibland, istället för att kämpa, har jag släpt allt och låtit livet vara som det är- det är då jag mått som bäst och tydligen " drar till mej" sånt som är bra för en själv.
Hoppas du förstår vad jag menar- lite filosoferande såhär till morgon te´t.
Kram!

Postat av: Elisabeth

Ville bara skicka en kram till dig också... min vän! Ha även du en bra dag - och åk försiktigt!!!
Ha det så himlabra.. och tack för att du är den du är!

2007-07-16 @ 13:23:59
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback