jahaja....

image651


sitter här i mörkret för mig själv..........Bokstavligt talat stort mörker........Skönt att kunna koppla upp sig en stund på kvällskvisten :) Men det gör mig ändå lite ledsen......För jag saknar det så fruktansvärt mycket..Bloggandet.

image652


Fanskaps helvete..........Fattar inte varför jag föddes att bli en sådan nötta.......Klarar inte det allra mest enkla som att sköta ekonomin........Möghelsikes.....Nu blev jag ju lite fööör privat känns det som men skit samma.........

image653


.......Nä minsann, nu vill vi inte se några sura miner.....Gaska upp sig nu.....Allt löser sig sa han som satt på dasset.......Det var den lilla stunden med självömkan det........Nu är det bra. Ska sova nu. Natti natti :)

image654

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

God natt och sov gott! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback