sommartider hej, hej..............

Ja, sommartider. Inte trodde jag att det var regn de menade då...Tittade just på nyheterna och hela Skåne verkar översvämmat.......Hoppas att vårt hus klarat sig......Fast maken ringde i går kväll och sa att det läcker in i taket :O Blir knäpp i huvet ju.......Han ska väl upp på taket i eftermiddag och kolla läget på utsidan......Kan ju bli knäpp för mindre.

Kanske skulle göra som på bilden.........


image639

Jag sa förresten till mina jobbkompisar i går att de borde bygga tak över Skåne......Kanske ingen dum idé? Naj, kanske inte ändå.....


Kommentarer
Postat av: ejmis

Fy vad jobbigt det låter...!

Postat av: KvinnaFruMamma

Jo det regnar här vill jag lova. Maken hamnade i kö när han skulle hem från jobbet i går pga av översvämningar. Just där vi bor märker jag inte av översvämningarna(som tur är).
Grattis i förskott=))
Ha en bra dag!
kramis

2007-07-06 @ 11:19:06
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback