vet inte vad jag ska skriva om......

Så himla märkligt.....Nu när jag kan blogga så vet jag inte vad jag ska skriva om...Känner att jag vill så gärna men det står stilla. Kan ju inte skriva om mitt trista liv hela tiden och just nu är det väl inte så himla mycket som händer heller....Nja, förutom skit då;) Men jag kan ju inte bara älta heller.......

image665

I alla fall så firar jag och maken tioårig bröllopsdag den 19 Juli.......Inte så illa pinkat må jag säga :) Tror väl inte att vi ska göra något speciellt den dagen precis för kassan skramlar tom just nu.......Tror att vi hellre firar i Februari då vi faktiskt varit tillsammans i 20 hela år.......Fatttar inte var sjutton tiden blivit av......Att vi faktiskt klarat tjugo år tillsammans.....Nåja, två gånger har vi separerat två månader men vi räknar liksom inte det:) Hurra för oss......



Kommentarer
Postat av: maria

20 år är inte illa pinkat!!!
Jag lämnade en kommentar till dig på din födelsedag oxå... Så roligt att ni klarat det så lång tid. Jag gjorde en felträff på ca 8 år och sen maken nu som det nu är tio år med och det kommer att bli många fler...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback