vilken dag.......

Ja....Dagen började som man kan förvänta sig av fredagen den 13:e.....Inte bra alltså. Ännu en sak att lägga till skämslistan.......Men sen har dagen gått fort som attan.....Varit en väldigt intensiv dag på jobbet får man väl säga:)

Har precis kommit tillbaka från en väldigt trevlig dag i Malmö med ett par riktiga fnitterfior ;) Trevligt som sjutton var det.....Och minnsann om vi inte hade tur med vädret.....Strålande solsken blev det ju :) Vi tog tåget ner till stora staden....Och sen letade vi oss fram till kanalen där vi hyrde en trampbåt. Jag hade det riktigt glassigt, för under en timmes tid var det fnitterfiorna som trampade och jag satt bara och njöt av solen :) Inte illa va? När vi åkt färdigt var det dags för ett besök på Burger King.......Mums säger jag bara:) Det blir ju inte för ofta man äter där.....Sen blev det promenad tillbaka till centralen för återfärd hem men som vanligt var det förseningar......Nåja, inte någon jätteförsening men ändå...Det är ALLTID just när jag ska åka tåg som det blir förseningar.....Mycket märkligt. Som sagt så kom vi nästan precis innanför dörren......Mycket trevlig dag måste jag säga:)

image661

Jag åker båt :)

image662

Turning Turso (och en bro)

image663

Båtens för.....

image664

Turning Torso igen :) och några fiskare......


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vilka härliga bilder! Förstår att det måste ha varit en himlabra dag
ändå... trots fredagen den 13:e
Att ha några "fnitterfior" med sig på skutan - det är väl ändå bäst... få skratta och bara må gott!
Ha det gott... min vän
Kram..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback