åh, fy för i hundan...:O

En flickscout i Pensylvania i USA vaknade på natten av att en björn försökte dra ut henne ur tältet........Vilken fruktansvärd upplevelse.......Urk och fy vad läskigt, jag hade i och för sig inte tältat från första början om jag vetat att det fanns björnar där......Är så skitskrajsen för vilda djur.....Minns när jag jobbade på ett vårdhem dit jag måste cykla på en väg utan gatlyktor...och skog på båda sidor av vägen....Och dessutom världens uppförsbacke. En vintermorgon cyklade jag dit klockan halv sju på morgonen och mitt i backen såg jag ett par lysande ögon....Ni anar inte vilken fart jag fick på cykeln......Den backen var minsann inte jobbig den dagen:) Jag inbillade mig att det var värsta farliga rovdjuret....Sen var jag sååå rädd i fortsättningen.....

Läs mer om flickscouten
här

image450

Kommentarer
Postat av: Blogglösa Camilla

Fy, va läskigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback