en katt funderar....

image506


Jag kan svära på att jag hörde konservöppnaren.


Är det något jag inte fattar när människor gör ljud med munnarna.


Varför gör regeringen inget åt hundarna?


Om det finns en Gud - hur kan han då tillåta kastrering?


Om hundar tjänar människor, och människor tjänar katter, varför kan vi katter aldrig få dessa dumma hundar att göra något för oss?


Det här ser ut som en bra plats för en tupplur.


Jag är säker på att det där var konservöppnaren.


Skulle människor ha byggt en stor och komplex civilisation på egen hand om katter inte hade gett dom en orsak till att uppfinna soffor och konservöppnare?


Om det verkligen var konservöppnaren, undras om jag inte ska ignorera den en stund bara för att visa vem det är som bestämmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback