gnäll.....

image502

Urk och fy......Nu måste jag gnälla lite:) Nu har det varit rena värmeböljan ett tag och man har knappt stått ut.....Jobbigt värre har det varit. MEN......Nu är det kallt och regnigt:(  Vill ha solen tillbaka......Snälla.....Det är sååå tråkigt med regn ju.

Sen har jag länge funderat på en sak vad gäller solbränna;) Varför är det så att armar, ansikte och bröstkorg blir superbruna medan magen, ryggen och benen fortfarande är vita???? Jag menar okej att armar och ansikte utsätts för lite mer sol men att det ska vara sådan markant skillnad.....Varje år samma sak.....Har funderat på om det kan vara så att där man har en massa fett är det svårare att bli brun??? Jag är jättebenig och mager på bröstkorgen och i ansiktet men har mer fett på mage, rygg och ben.....Bara en teori:)

Ha det gott mina vänner....

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag har precis plockat fram fleecetröjan..det blåser svinkallt här idag fast solen är framme.
Jag länkar till dig, hoppas det är OK?!

Postat av: Think Twice

Ja tycker det är svårast att bli brun på benen speciellt baksidan, kanske pigmenten sitter lite olika jämt fördelat på kroppen och därför man inte blir jämt brun (bara en teori med:)
/Kram

2007-06-14 @ 11:50:45
URL: http://blueeyes.webblogg.se/
Postat av: Elisabeth

Nja, då skulle väl de smala vara vita och de runda vara svarta... eller? Typ!
Jag har bara fått en jädrans massa soleksem - fast jag inte ens har solat!! Inte ens brun- men med soleksem - vad är det för rättvisa!! Blir lite grr..!
Kram solis..

2007-06-14 @ 21:26:55
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback