goodmorning sunshine.....

image471


Jaha.....Ännu en ny dag är här. Fort det går ibland då:) Inget speciellt som händer här idag.....Sola, sola, sola det är det jag ska göra:) Fast det vete tusan om det blir regn här i skåne idag.......Just nu är det strålande solsken men de har "lovat" regn......Hoppas, hoppas inte......
Jädrans armar jag har.....De känns minsann lika konstiga idag som igår......Tröga och vill inte som jag vill;) Fattar inte varför de ska hålla på....Oooops, såg precis ut genom fönstret hur en granne klädde på sig i trädgården.....Alltså gick ut i bara trosor för att hämta kläder på klädstrecket:) Lite kul......Förbaskade kråkor....Sluta nu skrika då. Vi har massor av kråkliknande fåglar här utanför och de skriker alltid....Ofta när de skriker så vet jag att storkatten är på intågande.....De gillar tydligen inte honom:) Irriterande är det i alla fall......

image472

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag önskar dig en riktigt fin å solig helg!!!
ha det gott vännen..

Postat av: Junitjej

Svar till A: Det är inte Drew Barrymore. Gissa gärna igen!

2007-06-09 @ 08:31:54
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: A

Tack detsamma till dig Gabriella:)
Okej Junitjej...Orkade inte gissa mer;)

2007-06-10 @ 08:08:53
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback