gullefjun....

image573


Klockan är sent och jag ska upp tidigt i morgon.....Hinner inte svara på kommentarer nu. Men vill säga att ni är så söta hela högen.....Vilka underbara kommentarer jag får......Vill gärna säga att jag ibland känner mig mycket vacker...Faktiskt....Jag ser inte helt oäven ut om jag får säga det själv;) Men.....Allt rasar ju.....Jag börjar bli gammal...Det är inte alltid så lätt. Men i det stora hela är jag ändå nöjd :) Jag är nog mest nöjd ändå med mitt "vackra inre" som man säger.....Även om jag ibland i svaga stunder önskade att jag var en samvetslös människa, eftersom de kan handla illa utan att må dåligt......

Vad gäller oron så är det en rest av min tio år långa resa med paniksyndrom......Det har utvecklats till generaliserat ångestsyndrom "GAD"......Jag slipper tack och lov ångestattackerna numera men oron är min ständiga följeslagare och jag tycker att jag lärt mig att hantera den rätt bra......

image574

Nu måste jag hoppa i sängen om jag vill komma upp imorgon klockan halv fem........Vill bara omfamna er alla underbara änglar som finns där ute.....Önskar så att jag fick träffa er. Ge er kramen "in person".........



image575

God natt och sov sött.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback