kikekik ;)

image410


Gott det var med en kopp kaffe nu.......Har kommit hem från jobb nu och har hunnit gå genom en del bloggar också:) Inte mycket till uppdateringar där inte....Men jag förstår ju att man vill vara ute då det är fint väder......Vilket vi inte har här:( Och en del jobbar ju.....
image413


Det har varit en del skriverier i dagarna om den lila TellieTubbien......Att den skulle vara homosexuell........Vad som slår mig är att ingen nämnt det faktum att det för en del år sedan gick samma diskussion, tror det var när de var ganska nya i sverige.....Och att det då rann ut i sanden:) Jag tror bestämt att det den gången var några religiösa personer i USA som opponerade sig.....Knäppt egentligen att tro det.....Barn bryr sig för sjutton inte. Skulle små pojkar som gillar att klä ut sig och ha damväskan i högsta hugg då vara homosexuella eller.......Knäppa människor det finns.

image412

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ja, jag håller med! Har man inte något vettigt att tillföra debatten - så kan man alltid dra till med något från sandlådenivån!!
Ha det gott..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback