knäppgök......

Jag bara älskar Elisabeth . Hon är en ängel utan vingar som verkligen lyser upp min vardag....Jag kommer in på hennes blogg och upptäcker att hon ägnat ett inlägg åt mina tossiga ord :) Jag blev så glad och varm.......sötnos där.
Jag kom på ett annat ord....Men det kanske är lite mer känt. I alla fall "Knäppgök" är ett ord som jag använder ganska ofta också....
image609

Jag blir också jätteglad åt era andras kommentarer här till mig.......Jag kommer att svara på dem på lördag när jag har mer tid:) Ha det bra under tiden......
I dag har jag jobbat.......Ganska skönt förutom att jag känner mig lite "sleden" i kroppen.......Ont i magen och ryggen...Annars är det bra:) Konstigt väder vi har här.....Sol först sen moln sen regn och sen sol igen......Undrar hur det blir sen.....I dag åkte stora sonen iväg med en kompis för att LANa ett par dagar.....Skönt för honom. Ska hämta upp honom på fredag innan vi ska till syrran på kalas......Sen lämnas han hos mormor och lillbrorsan lämnas hos kusinerna sen stannar de väl en eller två veckor.........Ska bli skönt för dem men hur i hundan ska jag klara mig????
Visserligen är det en bra lösning när jag jobbar dygn.....Slipper ju oroa mig hela tiden;)  Jag tror att jag ska ta dottern och yngste sonen med mig till stan för att handla i morgon.....Måste införskaffa presenter till kusiner som fyller år ju....Och jag tror att mina barn också behöver lite nytt. De växer ju så det knakar:)
I kväll ska vi äta på gatuköket......Sonens önskan:) Vi ville gå på pizzeria men han vill ha hamburgare så jag böjer mig för hans önskan........
Vi ses på lördag igen.........Kram.

image610

Kommentarer
Postat av: ejmis

Kul att du skrivit några rader..jag tittar snart in igen.

Postat av: Borthy

Vad glad jag är att du är tillbaka och att du låter glad och pigg! Kram till dig!

2007-06-28 @ 00:45:38
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Tack! Men vem är det som är ängel egentligen...? Du som är en livlina för mig.. och som har styrkan att gå den lite knaggliga vägen... och gör så himlagott du kan!!
DU är en ängel...!
Kram..

2007-06-28 @ 12:34:50
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: ejmis

Det är bara jag som tittar in och kollar läget...Kram!

2007-06-30 @ 14:45:21
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback