kväll............

image564


Då var man mätt och belåten igen då......Och sitter som vanligt här med en kopp kaffe. Det blev faktiskt rätt bra väder i dag ändå. Cyklade iväg innan för att handla och fick ta av mig koftan för det blev för varmt:) Nu skiner solen så gott.....
Fy vad det är trist med sommarlov egentligen.....Det är bara gnäll och tjafs mest hela tiden....De tror bestämt att de kan bestämma allt här hemma:O Glöm det mina herrar......Kom igen när ni tjänar in pengarna till hushållet....

image565

I morgon ska jag jobba.....Enda dagen denna veckan:) Fast jag börjar redan halv sju......Inte jättetidigt men med mina vanor så måste jag gå upp halv fem......Jag brukar behöva en timme att bara sitta med kaffe och något att läsa innan jag gör mig i ordning:) Hatar verkligen att behöva stressa....

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag ska också jobba i morgon..sista dagen innan semestern!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback