lista...

Jag brukar inte göra listor för de brukar inte passa mig så bra men denna gillar jag . Hittade den hos annawii .

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
-Har tack och lov inte tittat efter än ;)
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
- I plånboken tror jag att jag har fem kronor i femtioöringar....
3. Vilket ord rimmar på "test"?
- rest
4. Favoritplanet?
- Venus....För den lyste klart när stora sonen föddes:)
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
- Hem....Alltså något av barnen....
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
- Har ingen favorit....
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
- Ett svart linne och ett orange linne.....
8. Sätter du etiketter på dig själv?
- NIX
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
- Är barfota...
10. Ett ljust eller mörkt rum?
- Ljust....såklart
11. Vad gjorde du vid midnatt?
- Gick och la mig.
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
- Hej mamma.Vill du ringa när du kommer hem? Jag undrar mest om det går bra att jag stannar här. Love you<3..Från dottern....
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
- Lund.....Tror jag.
14. Vilket uttryck använder du mest?
- "Kära tider"
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
- Till min man när vi skulle sova...
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
- Lillkisen bäbis.....
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
- Kaffe och cigg...
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
- Måååånga.....Säkert sex- sju stycken....Var du tvungen att påminna mig ;)
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
 - trettio
20. Din värsta fiende?
- Ingen, förutom mig själv då.....
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
- Jättefin blå med ett hjärta
22. Vad var det senaste du sa till någon?
 - Godmorgon till hunden
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
- Skulle ju inte tacka nej till en miljon dollar precis.....Har ingen önskan att flyga;)
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
- Inte mer än jag brukar älska de jag älskar.....
25. Senaste låten du lyssnade på?
- Vet ej.....

Kommentarer
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Det senaste jag sa var också till hunden. Fast min hund är döv. Trots detta pratar jag med henne hela dagarna. :-)

Postat av: majjanw

Festligt! Jag tror jag ska intervjuva mej själv framöver.
Må gott och trevlig midsommar!

2007-06-20 @ 13:00:24
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: liza

kul lista! :D

2007-06-20 @ 15:02:16
Postat av: Eva

Rolig lista faktis =)

2007-06-20 @ 15:56:08
URL: http://erikssonglad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback