närhet....

Det som vi råkat ut för här hemma som bl.a. gör att jag inte kan blogga så jättemycket har både för och nackdelar.....Nackdelarna är väldigt många och får mig att må dåligt men det har kommit bra saker ur det också.....Vi i familjen har kommit närmare varandra....Umgås mer och pratar och spelar spel mm. Mysigt är det. Barnen sitter inte så mycket vid datorn utan anstränger sig verkligen för att hitta på andra saker. De är ute jättemycket och badar eller sparkar boll eller cyklar:)
image422
De har också börjat umgås mer med kompisar.....Ett tag trodde jag att de inte hade några vänner för de satt alltid hemma....Men de har ju faktiskt det:) Nackdelarna är det jag som råkar ut för, men egentligen är det inte jättejobbigt.....Mest en massa extrajobb utöver det vanliga livet men det kan jag ta:) Har upptäckt vilket födgeni man är.....Nöden är uppfinningarnas moder heter det ju;) Jag tycker att jag kan vara stolt över mig själv som faktiskt klarar detta.....Och till sist ett stort tack till mina älskade barn som står ut med allt detta....och att de klarar det så fint:) Älskar er massor........

image421

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag tänker ofta "klarar jag det här - ja, då klarar jag vad som helst", och du verkar vara ha samma inställning!
Jag läste någonstans att barn som får vara med att lösa ett problem i familjen, lär sig att, i framtiden, lösa problem både i grupp och individuelllt! Kändes lite bra, tycker jag!
Du har all anledning att vara stolt över dig själv, och dina barn!! Tillsammans är ni oslagbara!
Tack för att just du finns....
Många många kramar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback