nationaldagen....

image430

Jaha.......Då var det nationaldagen då. Tycker inte att det är någon dag att fira......I år mindre än någonsin:) Varför i hundan måste den infalla på min enda lediga dag denna veckan??? VA.....Så himla taskigt. Jag vill ju också vara extraledig;) Nåväl....Vi ska i alla fall inte göra något speciellt i dag. Kanske, kanske med lite tur så tittar solen fram även i dag så jag äntligen kan få lite färg på min bleka lekamen........I går kom ju solen och det blev sååå skönt, men jag jobbade ju......Snälla, snälla solen....Kan du inte hälsa på mig också......Please:)

Kommentarer
Postat av: Blogglösa Camilla

Tråkigt att den infaller på din lediga dag. Solen har tittat fram här, så den är nog på väg till dig också.
Kram

Postat av: Elisabeth

Den där solen är nog lite lomhörd, tror jag! Jag har skickat solönskningar till dig i flera dagar nu - men....
Hoppas 6 juni blir en bra dag iallafall för dig - oavsett väder!
Jag är stolt över att få bo i Sverige, och allt det där, men jag vet inte riktigt heller varför vi firar nationaldagen...!!
Kram på dig..

2007-06-06 @ 11:28:56
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback