natt

image402

Sitter här i mörkret i min ensamhet.....Alla har lagt sig och snart jag med. Måste bara göra ett litet inlägg först:) Jag har haft ett par relativt bra dagar.....Har känt mig halvpigg och glad. I dag var ett litet undantag eftersom det onda i armar och ben kom igen nu.....Jobbigt värre. Armarna och benen är så tunga och det känns som om jag sprungit flera mil. I morse kunde jag knappt ta mig upp för trappan.......Men som vanligt så kämpar jag på. Som jag sa till dottern, jag kan ju inte bara lägga mig ner......Det fins ju massor jag måste göra. Det är bara att gilla läget;)
Jobb i morgon......Ska bli kul och inte kul. Skulle vilja vara ledig med familjen men jag gillar ju att jobba helg för det händer så mycket då ......

Good night and sweet dreams:)

image401

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

När du berättar om din värk så tänker jag: Tack Gud, för att jag inte behöver ha så där ont! Tack Gud, för att du skickar ned lite bra dagar till henne också!!
Tänker jag ju - utan att för den skull vara speciellt religiös! Men jag känner mig tacksam och lyckligt lottad när jag hör om andra...! Värk? Fy sjutton, va jobbigt att gå omkring och ha den som en ryggsäck..!
Ha iallafall en så bra dag du kan...!
Många varma kramar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback